Dags för Idrottsrabatten!

Vårterminens utdelning av Idrottsrabatten sker den 1 mars-7 mars i klubbrummet i samband med hästutdelning till din ridlektion.

Råda Ridklubb är en ideell förening och enligt beslut från styrelsen ska varje medlem (familj) sälja två häften var. Häftet kostar endast 150 kr och klubben får behålla halva beloppet. Klubben har cirka 300 medlemmar och säljer samtliga två häften var skulle det innebära cirka 45000 kr till klubben.

Häftet innehåller mängder av generösa erbjudanden och förmånliga rabatter. Köparen av häftet sparar tusentals kronor. Bara genom ett par köp har du tjänat in pengarna! Det finns erbjudanden från en mängd olika branscher med erbjudanden från 10 % upp till 50 %! Häftet och alla dess rabatter kan användas mellan perioden 230301 till 230831.

Råda Ridklubb har de senaste åren haft ett starkt medlemsengagemang i att sälja Idrottsrabattenhäften och vi passar på att tacka er alla som hjälp till. Ni har bidragit med viktiga intäkter till vår förening. Genom detta otroligt stora engagemang från alla medlemmar har Råda Ridklubb under åren kunnat köpa nya hästar, utrustning till både häst och ryttare, inredning till vårt klubbrum, hindermaterial till ridskolan.

Betalning

Betalning kan gärna ske via Swish: 123 124 96 06 eller till vårt bankgiro 5130-9243. Vid redovisning skriv IR samt namn och vilken dag du rider. Till exempel: IR Elizabeth Larsson lördag 14.00

Datum för redovisning kommer annonseras på hemsidan.

53 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg