Handla online

Sponsorhuset

Sponsorhuset – en FANTASTISK MÖJLIGHET för oss att stötta klubben ekonomiskt varje gång vi handlar på nätet eller boka resa/hotell!  https://www.sponsorhuset.se/

DU OCH RÅDA RIDKLUBB FÅR AUTOMATISKT PENGAR TILLBAKA!!  (och inget blir dyrare för dig som handlar och provisionen delas mellan dig och föreningen!) DET ÄR EN WIN-WIN FÖR OSS ALLA! 🌟

Alla som går via Råda Ridklubb på Sponsorhuset när de skall handla på nätet stödjer Råda Ridklubb. Exempel: Du ska handla från Apotekets nätbutik. Då går du till Råda Ridklubbs sida på Sponsorhuset, klickar dig vidare till Apoteket, och handlar sedan precis som vanligt.

Men hur kan detta ge pengar till oss på Råda Ridklubb?

Jo, när Sponsorhuset förmedlar kunder till någon av deras anslutna butiker får dom provision, precis som en vanlig annons-intäkt. Denna provision delar dem med DIG och oss på Råda Ridklubb!  När du har nått upp till minst 50 kr så kan du antingen skänka ersättningen till Råda eller PLOCKA UT PENGARNA TILL DITT EGET KONTO.

Ex. på anslutna sidor mathem.se, Arken Zoo, Booking, Cdon, Dustin, Hotels, Stadium, Ving, Plantagen, Ellos, Petster…ja bland 600 BUTIKER är det svårt att inte hitta någon man brukar HANDLA IFRÅN!

DET FINNS 3 OLIKA MÖJLIGHETER ATT HANDLA VIA SPONSORHUSET:

1. Via deras hemsida

2. Vi att ladda ner tillägget ”Handla Smart” Sponsorhuset!

3. Via deras app!

Och sist men inte minst - glöm inte att tipsa era vänner och bekanta! Ju fler vi är, desto större blir stödet!

Psst....Även om du är företagare, tänk på att du kan använda Sponsorhuset när du reser, köper kontorsmaterial eller tankar bilen genom företaget. Varje liten handling gör skillnad!

Sponsorhuset - Tjäna pengar till din förening. Gör dina köp här!

spons-2.png
spons-3.png